'Wat bij mensen onmogelijk is, is bij God mogelijk'. (Lukas 18:27)

19 december 2016

We zijn zeer gezegend door alle steun, zowel in gebeden als financieel. Het maakt ons klein. Op dit moment hebben we totaal bijna  € 1.900  aan giften ontvangen (contant, giraal en via http://www.dreamordonate.nl). Enorm bedankt!

Afgelopen weken is er veel gebeurd.
Er is veel contact geweest met speurders in Indonesië. Één van hen is ook Nederlandse en geadopteerd en woont na haar zoektocht naar haar biologische moeder met haar Indonesische man en drie kinderen op Java.

Uit de mailwisselingen blijkt dat mijn twee broertjes in omgeving Semarang (mijn geboorteplaats) wonen. En de andere broertjes in Bogor, waar mijn moeder tegenwoordig woont. De oudste drie broers zijn getrouwd, twee van hen hebben ook kinderen.
Eerst was de planning dat we op 25 dec. zouden vliegen, maar de tickets in deze periode zijn 700 euro duurder dan een week later. Nu vliegen we bijna buiten de vakantie periode om. Op 31 dec. 2016 vlieg ik met Leanne en ons dochtertje Sharon naar Indonesië, waar we op 2 jan. een ontmoeting hebben met mijn moeder en haar drie zoons daar (één van hen draagt dezelfde naam als ik). Daarna zullen we ook mijn twee andere broers ontmoeten in Semarang. Mijn moeder en mijn twee jongste broers reizen waarschijnlijk ook mee. We zullen ook haar broer ontmoeten, die ze al jaren niet meer gezien heeft na haar verhuizing naar Bogor. Zoals het er nu naar uit ziet zal het een heuse familiereünie worden.

Mijn moeder is gezond en leeft redelijk goed volgens de Indonesische standaard.

Middels een blog willen we jullie op de hoogte houden. Iedereen die op de hoogte wil blijven kan dit volgen via http://www.wibowo.nl (als je je mailadres daar achter laat, krijg je automatisch een melding als er een nieuw bericht is). Dit word gestreamd via reislogger.nl.

Nogmaals dank voor jullie betrokkenheid op zoveel verschillende manieren! Dat ervaren we als heel bijzonder!

Met een dankbare groet,
Wibo

1. Joke Kuijpers:
    19 december 2016
    Hele fijne voorbereiding, goede reis en een prachtige tijd daar!
  2. Joop Beekmans:
    Veel succes.
  3. Tarci Beekmans:
    Veel succes.
  4. Glenn van Lienden:
    24 december 2016
    Wibo en Leanne, prettige feestdagen hier en ik hoop dat het een hele bijzondere 2017 voor jullie mag worden. Godszegen toe gewenst. succes!